2013. november 22., péntek

4.rész

"Várlak, mint csillámló holdfényt az ég, mint pelyhes hóhullást a tél. Várlak, mint álmot a gyermek, ha fél, s a napokat számlálom. Várlak, mert érzem közel vagy már, bár előtted még hosszú út áll. Várlak, hisz tested a testemben él, repesve várom, hogy megszülessél!"


A régi szobám gimis korom óta ugyan úgy néz ki. Anya semmit nem változtatott rajta. A régi képek az akkori barátaimmal, néhány dolgozatom kitűzve lóg a táblán, az asztal fölött. Sok emlék kavarog bennem. Egy hete lakok újra a szülői házban, mégsem érzem, hogy itt lenne a helyem. Halk kopogtatás zavarja meg az elmélkedésemet.
- Gyere be! – az ajtó felé fordulok, látom, hogy anyám dugja be a fejét.
- Drágám, csak jöttem megnézni, hogy vagy …
- Anya, kérlek! Egy hete jársz a nyakamra! Szeretem, hogy törődsz velem, de jól vagyok! – az ágyra ülök, anya pedig mellém. Az egyik kezem az övéibe rejti, puhán simogat.
- Ne mondd nekem, hogy jól vagy! Elég rád nézni, édesem! Egyáltalán nem baj, ha nem vagy jól! Ez … Érthető a te helyzetedben!
- Kérlek, anya! Ne … - lehajtom a fejem, inkább nézegetem a szőnyegemet.
- Rendben, ahogy akarod! Ugye nem felejtetted el, ma orvoshoz kell menned!
- Igen, tudom!
- Szeretnéd, hogy elkísérjelek?
- Nem, köszönöm anya, te csak tedd a dolgod! Nem lesz gond, csak egy vizsgálat! – rámosolygok, és akkor jövök rá, hogy talán egy hete ez az első mosolyom.
- Lucy szeretne majd beszélni veled … - mondja rejtélyesen.
- Miről? Gondja van?
- Nem árulta el, csak azt mondta, hogy ne aludj el hamar, mert este belopózik majd hozzád! – szeretetteljesen mosolyog, miközben mondja.
- Akkor valami rosszban sántikál! – én is elvigyorodok. A húgom csak akkor jön hozzám a bajaival, ha valamit tervez és azt anyáék nem engednék meg neki. Igazából engem használ meggyőzés céljából.

-          Mrs. Stick! Örülök, hogy újra látom! – nyújt kezet felém az orvos.
-          Kérem, csak simán Amy, ha lehet!
-          Természetesen, Amy! Hogy van mindig?
-          Köszönöm, megvagyok!
-          Ismét a férje nélkül jött el … - jegyzi meg kissé rosszallva.
-          Valóban … A férjem … Szóval tudja, ő elfoglalt!
-          Megértem! – motyogja és valamit a számítógépén nyomkod. – Akkor kezdhetjük a vizsgálatot? Kukkantsuk meg a kis bébiket! – mosolyog és a vizsgálóasztalhoz vezet. Többször voltam már nála, így tudom, mit kell tennem. Mire visszajön, már készen várom. Hideg zselét oszlat szét a hasamon és megkezdődik az ultrahangos vizsgálat. Lélegzetelállító, amikor megpillantok két apróságot a monitoron. Könny szökik a szemembe. Bárcsak minden jól menne, és az apjuk is legalább ennyire örülne, mint én. Egyetlen vizsgálaton sem volt még itt. Szerintem elképzelése sincs, hogy mi zajlik itt.
-          Egyenlőre ennyi Amy, felírtam a következő időpontot, egy hónap múlva … Akkor már kicsit izgalmasabb lehet, mert nem csak két foltot látunk! – mosolyog kedvesen én pedig visszamosolygok rá. Elteszem a papírokat, amiket a kezembe nyom és már ott sem vagyok. Becsuknám magam mögött az ajtót, hogy kiengedhessem a hatalmas sóhajt, de még megszólít a távozásom előtt.
-          Amy, mint az orvosa kérdezem … És mint nő kérdezem – egészíti ki a mondókáját – Biztos minden rendben?
-          P-persze! – csak nem észrevette rajtam? Azt hittem ennél azért jobb színésznő vagyok.
-          Zaklatottnak látom. – jegyzi meg és tetőtől talpig végigmér – Ha gondolja, vannak megoldások a hormonjaira. – megkönnyebbülten hallom, hogy ő a hormonokat hibáztatja, nem jött rá a kis titkomra. Halvány mosolyt küldök felé.
-          Köszönöm. Egyenlőre még jól viselem. Fogok szólni, ha rosszabb lesz!
-          Rendben! Akkor látjuk egymást egy hónap múlva! Kellemes napot, Amy!


-          Önnek is, doktornő! – kilépek az ajtón és végre kiengedem a hatalmas sóhajt. Basszus, majdnem lebuktam! Fogalmam nincs mit tenne, ha tudná, hogy a férjem elhagyott. Vagy én hagytam el őt? Ez elég zavaros …

6 megjegyzés:

Tina írta...

nyáááá itt a komid:D nagyon jó rész lett(mint mindig) és remélem, h gyorsan hozod a kövit :D

Unknown írta...

Köszönöm :) :*

Nina írta...

Szuper vagy!!!!! Olvastam az 1dnapjait is már az elejétöl elképesztöen szuper vagy. Benéznél hozzám? Én is most kezdtem blogot és nincs olvasom. :-(
Sikereskarriercsere1dharry.blogspot.hu
problemamegoldoharry.blogspot.hu

Nina írta...

Ja és egy kérdés. Milyen gyakran várható rész???

Unknown írta...

Nagyon köszi, hogy írtál! Úgy örülök, hogy olvastad az előző blogomat is! Annak meg még jobban örülök, hogy tetszett :) Majd benézek hozzád, írok kommentet ha elolvastam a blogokat :) Remélem továbbra is kommentelsz majd nálam ;) Még egyszer köszi, hogy írtál :)

Unknown írta...

Ja és részek úgy néz ki, hogy minden pénteken jönnek! Bocs ez kimaradt az előbb :D